סגור

קיר נצנצים זכוכית

בעולם שבו נוצץ זה יפה, כדאי לשדרג את הקיר שלכם עם מעט נצנצים מסביב. אצל עקיבא GLASS תוכלו לבחור קיר נצנצים זכוכית ולהתאים אותו למטרותיכם. צוות העובדים שאנו מעסיקים הינם מקצוענים; מומחים אשר מיצבו אותנו כמובילים בתחומנו מעל ל-15 שנה. מעבר לכך, אנו מציעים מגוון רחב של מוצרים ושירותים בתחום הזכוכית. הנציגים שלנו ישמחו לסייע לכם להתאים את המוצר הנכון. מעבר לכך, תוכלו להזמין מאתנו כל סוג עבודות הזכוכית שיעלה על הדעת.

 

קיר נצנצים זכוכית – למי זה מתאים

הוא נוצץ, יפהפה ומעניק לחלל החדר מראה בלתי שגרתי שאי אפשר לחלוף על פניו מבלי לתת אליו את הדעת. קיר נצנצים זכוכית משתלב להפליא במקומות שונים:

  • הבית הפרטי שלנו – הקיר הנוצץ משדרג את ביתנו. ניתן לבחור אם להתקין את קיר הנצנצים בחדר האמבטיה (קיר זכוכית למקלחת) – ובכך להעניק לו מראה מזהיר שאפשר לראות בבתי מלון יוקרתיים. ניתן גם להחליט ולהתקין את הקיר בחדרים אחרים: חדר שינה, סלון או מסדרון. על כל פנים, קיר נוצץ זה לא יאבד מקסמו. ואין זה משנה היכן תחליטו להתקין אותו.
  • המשרד – מקום העבודה שלכם הוא אחד המקומות החשובים ביותר עבורכם, ולכן חשוב שהוא ייראה במיטבו. אם אתם מעוניינים להפתיע את כל מי שמבקר בו וליצור אווירה נקייה וייצוגית, קיר הנצנצים הוא הבחירה הנכונה.
  • מקומות ציבוריים – אלה בעיקר אותם מקומות שנועדו להנעים את זמנים של הלקוחות בשעות הפנאי: מסעדות, פאבים, בתי הארחה, מכוני ספא ובתי מלון. עם זאת, גם מקומות יוקרתיים כמו מוסדות להשכלה גבוהה או מרכזים טיפוליים ורפואיים מבינים את היתרונות שבקיר הנצנצים, ועל כן לא יתנגדו להתקנת הקיר בחללי החדרים.

 

לא כל אחד יכול להתקין את קיר הנצנצים

מעוניינים לחדש את הבית ולהוסיף קיר נצנצים זכוכית? לשם כך אתם זקוקים לשירותיה של אנשי מקצוע מנוסים אשר ידעו להתאים עבורכם את הקיר. הצוות המקצועי של עקיבא GLASS יבחן את השטח ויקבע אם כדאי להתקין לכם קיר נצנצים או קיר העשוי מזכוכית אחרת. כך, למשל, ניתן לבחור להוסיף קיר מזכוכית מחוסמת. תהליך הייצור הייחודי של הזכוכית מלווה בשילוב של חום וקור; תהליך שיוצר זכוכית חזקה ועמידה.

X



השארת הודעה מהירה
קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני