סגור

הגבהת מעקה

אתם חוששים שהמעקה במרפסת שלכם לא גבוה מספיק? כאשר הילדים יוצאים למרפסת אתם חוטפים פיק ברכיים? חבל שתחיו בחשש כזה. יש פתרון פשוט וקל שיעניק לכם הרבה שקט נפשי וביטחון לילדים שלכם. הגבהת מעקה זכוכית המרפסת – ישדרג את רמת הבטיחות של המעקה ותאפשר לכם ההורים להיות רגועים ושקטים בגלל הידיעה שאתם יכולים לשחרר את הילדים לשחק במרפסת בבטחה וללא כל חשש.

הגבהת מעקה במרפסת

ישנם כמה אפשרויות לצורך ביצוע הגבהה של מעקה המרפסת. הבולטות שביניהן הן:

  • הגבהת מעקה באמצעות לוחות זכוכית.
  • הגבהת המעקה באמצעות עמודי נירוסטה + לוחות זכוכית.

בדרך כלל מתבצעת ההגבהה של המעקה באמצעות חיבור לתשתית של המבנה על ידי מערכת פרזול ופרופילים המותאמים למעקה שכבר קיים.

מוריס עקיבא לשירותכם גם בהגבהת המעקה

כאשר אתם מעוניינים להגביה את המעקה במרפסת, עליכם לפנות אל איש מקצוע המכיר היטב את התחום. מוריס עקיבא הוא המומחה שידע להתאים את האפשרות הנכונה והמתאימה עבורכם ועבור המעקה שלכם. הוא יבדוק את האפשרויות הקיימות בהתאם למעקה הקיים וימליץ לכם על האפשרות הטובה והיעילה ביותר.

אז אם גם לכם נמאס לחיות בחשש מתמיד בגלל המעקה הנמוך, פנו אל מוריס עקיבא.

הפתרון בדרך.

הגבהת מעקה במרפסת

הגבהת מעקה זכוכית

אתם תמהים מדוע בבניינים חדשים מתקינים מעקה כל כך נמוך ומינימלי? אין לנו על כך תשובה… גם אנחנו לא ממש מבינים את הסיבה לכך. אולי משיקולי חיסכון או שמא נראה לקבלנים כי יהיה אסתטי יותר לבניין כאשר מעקות המרפסות תהיינה נמוכות? לקבלנים פתרונים…

אך זה לא אמור למנוע מאתנו לדאוג לבטיחות של בני הבית שלנו.

הגבהת מעקה זכוכית למרפסת

כאשר אנחנו מתגוררים בבית כזה שהמעקה עדיין בגובה המינימלי והמסוכן, אנחנו חיים בפחד מתמיד מפני מה שעלול לקרות אם חס וחלילה יעלה בדעתו של בן השנתיים לטפס על כיסא דווקא במרפסת. אנחנו מונעים מהילדים לצאת החוצה וכאשר הם כבר כן יוצאים – תחת ההשגחה שלנו, אנחנו כל הזמן מזהירים אותם, אל תטפסו ואל תקפצו, אל תוציאו כיסא למרפסת וכו' כאשר כל האזהרות הללו גורמות למתח מיותר ומוציא את הטעם הטוב מהשהות במרפסת.

מוריס עקיבא טוען, ובצדק, כי אין כל סיבה להמשיך לחיות תחת לחץ ומתח שכזה. ישנן שלל פתרונות המציעות הגבהת מעקה זכוכית למרפסת. היופי של המרפסת אינו נפגם בשל כך והבטיחות שהיא תורמת לבית, מוסיפה הרבה רוגע ושקט נפשי לכל דיירי הבית.

מה השיטות של הגבהת מעקה זכוכית?

קיימות אפשרויות שונות להגבהת המעקה במרפסת. בכל מרפסת על פי תנאיו ובהתאם לתשתית שקיימת שם. המעקה המקורי אף הוא נלקח בחשבון כאשר נערכים שיקולים באיזה חומר ליצור את ההגבהה.

מוריס עקיבא – הקבלן שלכם לכל סוגי העבודות הללו ידע להתאים עבורכם את הפתרון המושלם והבטיחותי ביותר.

אז אם גם אתם החלטתם שהגיע הזמן להגביר את הבטיחות בבית ולהגביה את מעקה המרפסת – מוריס עקיבא ישמח לשרת אתכם. צרו עמו קשר והפתרון המושלם בדרך אליכם…

הגבהת מעקה זכוכית

הגבהת מעקה זכוכית למרפסת

הגבהת מעקה למרפסת או למדרגות בתוך הבית יורידו את הסיכון של נפילה או החלקה. רבים מאתנו חולמים לשדרג את הבית בו אנו גרים – אך חשוב לקחת בחשבון גם את בטיחותם של הדיירים. בין אם אתם גרים עם ילדיכם הקטנים ובין אם אתם מתקרבים לגיל הפנסיה – ישנם מספר דרכים לשמור על הביטחון האישי שלכם בבית, כאשר המרכזי שבהם הוא הגבהת מעקה. כדי לתכנן ולהתקין אותו היטב, כל שעליכם לעשות הוא לפנות אל עקיבא Glass – עבודות זכוכית.

הגבהת מעקה זכוכית – הפתרון הבטיחותי המומלץ

משמעותה של איכות חיים גבוהה משתנה מבן אדם אחד למשנהו: עבור אחד היא מעבר לבית יוקרתי ועבור אחר היא שדרוג החלל הנוכחי בו הוא גר. כך או כך, כאשר אנו מעצבים את פנים הבית והחזות החיצונית שלו, עלינו לקחת מספר גורמים בחשבון – כאשר המרכזי בהם הוא ביטחון. למה הכוונה? בין אם מדובר בגרם מדרגות המחבר בין מפלס אחד לשני בתוך הבית, ובין אם מדובר במרפסת שמש נעימה, על אלמנטים אלו להיות בטיחותיים.

הילדים מסתובבים בשעות הלילה ברחבי הבית? ההורים מתעוררים באמצע הלילה והולכים למטבח? בזכות הגבהת המעקה, תוכלו להבטיח כי ילדיכם לא יוכלו לטפס על המרפסת וההורים לא יחליקו במדרגות. הגבהת המעקה מתבצעת, בדרך כלל, על ידי מחברי נירוסטה אל-חלד. בנוסף, את הגבהת המעקה במרפסת יש להתקין באופן אופקי. כך, תוכלו ליהנות ממשב רוח נעים ונוף ירוק – בעודכם עומדים במרפסת.

להעניק שירות מקיף ואיכותי

את ההגבהה יש לבצע בהתאם לתקנים, תוך התאמה מדויקת למעקה הקיים. בשל כך, מומלץ לפנות אל עקיבא Glass – עבודות זכוכית. אנו פועלים בהתאם לתקן הבטיחות הנדרש לביצוע ההגבהה, תוך מתן אחריות לעבודה. נשמח לעמוד לרשותכם וללוות אתכם לאורך תהליך העבודה, וכמובן – להעניק לכם שירותים נוספים בתחום הזכוכית: החל ממקלחונים, מחיצות, מדפים, ויטרינות, גגונים, חיפויים ועוד.

הגבהת מעקה זכוכית למרפסת

X



השארת הודעה מהירה
קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני